En sista träff

Sitter på spårvagnen påväg till Slottsskogen där sommarlovet ska firas med klassen.
Picnic, brännboll och kubb.
SMHI lovade fint väder, men jag vet inte jag. Himlen ser ut att vara så täckt av moln som den möjligt kan bli.
Det är hyfsat varmt i alla fall, alltid något.
Kanske är det så att det egentligen är perfekt springa-över-stor-gräsmatta-utan-att-svettas-väder.
Jag hade ändå föredragit åtminstone en liten stråle sol, men vi får det nog trevligt ändå.

Kommer sakna den här klassen, den har varit riktigt bra!
Nu är det nämligen slut på inriktningen mot förskola. Nästa termin läser jag svenska för årskurs 1-6. En del av dem jag läser med nu kommer att gå även i den klassen, det blir nog bra ska vi se!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0