Festivaltime!


Nu blir det festivaltime!
Drar strax iväg på Where the Action is där det ska rockas loss med Bella och Peter hela dagen lång!

Imorgon bitti bär det av till Peace & Love för resten av veckan där jag kommer slå upp tältet bredvid Icka och gänget och hänga med bästa Linda som åker med vännerna från Norge.
Det här kommer bli hur bra som helst!

Har nu packat väskor både för en veckas festival och en månad i Norrköping
samt cirkusturné till Västervik.
Kommer inte tillbaka till Göteborg förrän i augusti, så det blir mycket att hålla koll på, men jag tror att jag fått med mig allt jag behöver.

Norrköpingspackningen inklusive dator hänger nu med föräldrarna, så det blir ingen ordentlig uppdatering på blogget på ett tag nu. Skulle gärna lagt upp en massa bilder från grillning med vänner i Åsa och härlig utflykt med föräldrarna igår, men det hinns inte med!

Så, hej på ett tag!

Moa med moder.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0