Föräldrabesök


Ska alldeles strax bege mig in mot stan för att träffa lite folk från freerunninggruppen.
Det blir latjo!

Men just nu håller jag på att piffa till lägenheten lite. Imorgon kommer nämligen mina föräldrar på besök. Bäst att göra ett bra intryck...
Får se vad vi ska hitta på tillsammans. De blir kvar här till tisdag förmiddag, så kanske kan det bli ett besök på Lotta på Liseberg på måndagen och någon utflykt till skärgården om det är fint väder.

Min bror var förresten här för första gången för några veckor sedan. Det var på tiden!
Han var här i Göteborg med jobbet, så det blev ett kort besök i lägenheten med middag och filmtittade. Mys!
Saknar familjen när jag är här minsann.

Hej hej Erik! Fin blick och sådär.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0