Glad Midsommar för fan!


Gud vilken tragisk Midsommar.

Har suttit här hemma i min ensamhet hela dagen, utan riktiga planer för kvällen om var jag skulle ta vägen någonstans, bara vilka jag skulle fira med. Sedan drog sig alla ur på något mystiskt vis; hittade fester att gå på med folk jag inte känner eller ordnade en myskväll med pojkvännen.

Skrotade runt här hemma, tittade på serier på datorn och packade inför Peace & Love. Fick sedan världens spränghuvudvärk så jag orkade inte med att göra något alls. Gick och lade mig för att vila bort det hela ett slag och vaknade igen efter tre timmar! Nu var klockan 18.30, ännu lite mer panik. Hurra, vilken bra dag!

Ringde Sofie som fixade så jag kan hänga med henne på en fest hos hennes kompis, trots att det var alldeles för mycket folk där redan egentligen. Så tack Sofie, och tack Malin för att jag får komma!
Det ska nog bli något bra av den här dagen ändå.
7
Laddar med en cider.

Laddar med lax


Fina klänningen på, en skvätt parfym om nyrakade ben.
Hejsvejs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0