Kosing!


Hoppades till och med att jag inte skulle få något jobb i dag så att jag kunde få sova ut lite och hålla mig inomhus och borta från pollenet. Så blev det. Välbehövligt.

Annars har jag faktiskt fått jobba en hel del de senaste veckorna.

Förra veckan var jag barnvakt på tisdagen, jobbade som förskolevikare onsdagen och torsdagen och fotade studenter i Halmstad på fredagen.
Denna vecka blev det barnvaktande i måndags och tisdags, samt förskolejobb tisdag, onsdag och tordag.
Dessutom har jag redan nu fått måndag - onsdag nästa vecka uppbokat på samma förskola.

Det känns så himla bra när man får komma tillbaka till samma ställe där alla vet vad jag heter och personalen blir riktigt glada över att man är där. Blir stolt när jag får höra "Vad roligt att du är här igen!" och "Gud vad skönt att det blev just du som kunde jobba här i veckan!"  och "Vilken tur att du var här idag, jag vet inte hur vi skulle klarat oss utan dig!". Och från barnen: "Vad fuskigt att du är hos småttingarna! Kan inte du komma till oss?" och "Moa, jag älskar dig!"

Nästa vecka ska jag även möta ännu en familj för att se om jag kan hjälpa till med barnpassning där. Härligt!
Det har gått mycket bättre att få in jobb än vad jag trodde. Det här med att tjäna pengar under sommaren har lyckats ganska så bra ändå!


I tisdags gjorde vi handavtryck. Kladdigt värre!


På genomskinlig plast (OH-papper). Fint att hänga i fönstret!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0