Midsommarfest


Det blev faktiskt riktigt riktigt roligt igår kväll!
En hel del kände igen mig från en födelsedagsfest hos Madde för två år sedan, men ska jag vara ärlig minns jag bara ett par av dem. "Dig har jag raggat på en gång!" sa en kille.
Haha, där ser man!


Lånade Annas fina krans ett slag.

Det bjöds på jordgubbar och glass! Där var Midsommar fullbordat - som jag har längtat efter jordgubbar!

Patrik, Johan och David som härjar är bakom.

Hmm...?

Här dansas det för fullt!
Jag skötte Spotifylistan ett tag och då blev det drag på dansgolvet minsann!

Sofie presenterade mig som "Cirkus-Moa", så jag blev lite pushad att visa ett par volter.
Kanske inte så smart efter ganska mycket dricka, men lite backflips på gräsmattan blev det ändå. Faktiskt blir volterna mycket högre när man fått i sig lite! Jag blev väldigt förvånad när jag nästan fick överrotation och landade den stående salton helt upprätt, haha. Kanske borde ta mig ett glas eller två inför varje föreställning? Tyvärr blir kondisen och omdömet något sämre...

Det blev en väldig massa bilder med Malins systemkamera, så kanske dyker det upp några fler foton på bloggen såsmåningom!


Kommentarer

Postat av: bianca

omg those strawberries! You look pretty in your dress :)



2011-06-26 @ 09:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0