Dagen som sådan


Idag har jag:

Segat framför datorn och läst om "How to test HTTP using Telnet" i Webbutvecklingskurs...


Beundrat en fin byggarbetsplats = vårt hus... (bilder från igår, så något bättre väder)

Gått i regnet och letat efter café Tintin som visst bytt namn till CT24 Coffee And Food...


Fikat och pratat om livet med Karolin...

Lärt mig coola snurrtrix med en stav...

Befunnit mig på hemlig destination med roligt folk...

...där jag lärde känna amerikanen Rob...

Fick spårvagnssällskap halvvägs hem av denne amerikan som även han bodde på Hisingen.
Vi pratade om resor och jag nämde att jag bott en tid i Australien. "Oh, I can tell you picked up the accent!" sa han då. Lustigt att den sitter kvar efter så lång tid!


Punkt slut. Riktigt bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0