Gick rakt igenom rutan


Wohoo! Jag och Emelie syntes faktisk i bild under TV4:s Lotta på Liseberg.
Så... Nu är vi TV-kändisar!

Kul att jag inte sjöng med, utan ropade "Hoppa Emelie!" så att kortisen också skulle synas, haha!

Några som la märke till oss i alla fall:



Och så ringde min fasters man någon minut efter TV-succén. Det var lite svårt att höra vad han sa bara, men vad hade han räknat med?

Hundratals ballonger släpptes i väg samtidigt. Häftigt!

Trots att vi kom dit precis när det började gick det att ta sig ganska så långt fram. Och så fanns det ju storbildsskärm så man kunde ta del även av det som hände ute i bänkraderna.

Faktiskt ganska så bra framträdanden och helmysig stämning. Dock lite väl mycket mellanprat som drog ner tempot, men det var absolut en rolig grej att gå och titta på.


Kommentarer

Postat av: Frida

Bra blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :).

2011-07-11 @ 11:07:35
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0