10 timmars powernap


Tänkte ta en powernap vid kl 18 sissodär.
Vaknade... nu!

04.00, 10 timmar senare!

Var nog lite trött jag.

Men frågan är, vad gör man nu?
Ska man sova vidare?
Gå upp och låtsas att det är morgon?

Känner mig ganska så pigg faktiskt. Har precis fått i mig en tallrik youghurt för att dämpa min skrikande mage, bytt om till skön pyjamas, tvättat bort sminket, men nu, nu vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig till.
Får nog dra på en film.
Ja! Luftslottet som sprängdes - tredje oxh sista filmen i Milleniumserien.
Länge sen jag såg den. Minns inte alls hur allt slutade.

Det blir bra! När den är färdig är det morgon på riktigt.

Jag är sugen på det här! Min laxsoppa.
Den finns i frysen tror jag. Det får bli till lunch!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0