Att hugga av en arm när man sover


Det blev lite konstig sömn inatt.
Förra natten vaknade jag sissodär 5-6 gånger av att jag hade svinont i ryggen och inte kunde hitta något bekvämt sätt att sova på, men inatt hade jag sjukaste drömmarna.

Kanske var det efter att ha sett den här helt otroligt underliga och helt störda reklamen som förbjudits i Kanada:


Kanske var det efter att ha sett på Nightmare before Christmas igår.

I alla fall - drömde att jag var supersnabb och sprang genom mörka gångar i en källare på jakt efter ett seriemördande monsterbarn. Kom till slut fram till en av korridorerna på Kungsgårdsgymnasiet där barnet befann sig mitt ibland en massa folk. Jag fick fatt på en stor kniv och högg barnet i magen - ingenting hände. Jag högg av armarna på barnet, men det reagerade inte. Det var heller inget som tog emot i armen, som skelett eller så, utan kniven gled bara rakt igenom. Jag brottade då ner barnet och slog in dessa ansikte med mina bara händer. Det var som att slå sönder en mask, för bakom ansiktet fanns ett annat barn! Barnet inunder tog av sig det gamla ansiktet och kroppen som om det ömsade skinn, så nu behövde barnet besegras igen!
Sådär höll det på. Jag högg av fler och fler armar och slog in fler och fler ansikten. Helt äckligt och sjukt.

Plötsligt dök Joseph från Freerunningen upp. Barnet attackerade Joseph, krängde sig runt hans kropp och började klösa och bitas. Jag tog fram min kniv för att hugga av barnets arm, men jag missade barnet och högg av Josephs arm istället! Barnet låg nu över hela Joseph och jag högg genom barnet för att döda det, men kniven gick alldeles för långt genom barnet och skar in i Josephs bröstkorg!
"Sjukvård, han behöver sjukvård!" Skek jag högt.
Joseph barns iväg på bår, men jag vet inte riktigt hur pass bra man kan klara sig från ett sådant här tillstånd:

Hahaha, vilken värdelös superhjälte jag var. Högg min vän sönder och samman av misstag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0