Axelvärk

Sitter på spårvagnen påväg mot träningen.
Jobbigt bara att jag inte kommer att kunna träna så mycket. Min axel är nämligen inte alls bra än, trots mammas massage av hela min rygg igår och insmörjande med Voltaren 3 gånger/dag sen i fredags.

Ska försöka att bära så lite som möjligt med den armen/axeln och inte göra övningar som gör ont. Det dumma bara att varenda rörelse när vi bygger pyramider, gör stunt eller volter känns precis i de musklerna eller nerverna som värker. Skit också.

Går det inte över den här veckan får jag nog gå och kolla upp det.
Förstår inte alls vad jag har sysslat med för att det ska göra såhär ont helt plötsligt!


Kommentarer

Postat av: Marie

Hej Moa!

Läser din blogg ibland du skriver så bra och har så fina bilder. Tänkte bara säga om din axel att du har nog fått någon inflammation Ta 2 panodil 1 ipren (ibumetin) 3 gåger dagligen regelbundet i 7-10 dagar inte bara när du har ont utan 3 ggr. varje dag. skall du se att det hjälper. Är både inflammationshämmande och smärtstillande. Sedan rör axeln varsamt inga hårda träningsövningar men viktigt att du rör den. Krya på dig. Marie (Elins mamma om du nu undrar vad det är för tok som skriver till dig....

2011-03-14 @ 19:31:39
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0