Ett enda trassel


Har bokat klipptid till 19.00 på Salong Chic vid Backaplan idag.
Jag ska klippa mig! Det här är stort!
Har inte vågat mig på att gå till någon frisör i Göteborg alls, så har fortsatt gå till Jannes Hårhälsa i Norrköping när jag varit där. Men så kan man väl inte hålla på?
Nu är läget akut med extremt kluvna hårtoppar, allt är torrt och tråkigt och ett enda trassel, luggen är ingen lugg längre och går varken att sätta upp eller ha utsläppt utan att den faller ner i ögonen.

Ser okej ut på bild, men funkar inte IRL liksom, haha.

Köpte klippningen via letsdeal.se, ännu en rabattsida.
Så för 169:- istället för 595:- får jag klippning, tvätt, hårbottenmassage i roseninpackning, styling och brynfärgning (men annan färg på ögenbrynen vill man väl inte ha?!?).
"Under behandlingen bjuds du på en buffé av förfriskningar som består av välkyld Champagne, ljuvliga viner och exotiska frukter m.m" står det på erbjudandesidan.
Lyxigt värre!
Hoppas att de klipper bra med...


Kommentarer

Postat av: Dylan

Lyxigt värre! :D

2011-03-11 @ 18:29:57
URL: http://Geccod.se
Postat av: Dylan

Hahaha, tänkte inte på att du avslutade blogginlägget med samma ord. Men håller med dig om att det faktiskt är lyxigt värre. ^^

2011-03-11 @ 18:30:35
URL: http://Geccod.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0