Krullet


På tal om mitt hår (som alltid verkar vara ett populärt samtalsämne, speciellt bland dagisbarn), så slängdes det komplimanger efter mig på stan idag.

Vid provrummen på Rut m.fl. försökte jag tränga mig förbi den långa kön och ut i butiken.
"Ursäkta!" sa en tjej och knackade mig på axeln. Trodde först att jag hade råkat gå in i henne så att hon blev sur, men så fortsatte hon: "Jag måste bara säga - vad snygg du är i håret!"

Haha, så förvånad jag blev! Kände mig äcklig och fet i håret och ville helst bara hem och duscha, så det var kul att höra. Inte ofta folk säger snälla saker och komplimanger till helt okända människor på stan. Gölligt.

Hår!

Dock var det innan jag hade färgat det.
Nu kanske det är asfult, vad vet jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0