Ny frilla!


Snygg som tusan i håret blev jag idag!
Inte oerhörd skillnad, men mycket fräschare, friskare, krulligare.
Det slitna är borta, det är bättre uppklippt och nu har jag lugg igen!
Egentligen är det bara toppat, men direkt blev det en bra mycket bättre frisyr .


Uppsatt vare här! Inget hår som faller ner i ögonen längre, skönt!
Det fick bli lite ögonbrynsfärg faktiskt, lite lagom sådär.

Där dök visst Jonas upp!
Häromdagen såg han en sidenpyjamas i kvinnomodell i Lidls reklamblad.
"En sådan vill jag ha! Den ser så skön ut!" utbrast han. Så köpte Emelie en sådan pyjamas till honom. Den ser ni på bilden där. Sött med en liten rosett, haha.

Jag försvann för att fixa med min kvällsmat ett slag.
Emelie tog över webcamen.

Trevlig tjej det där.

Innan och efter. Mer trassligt burr innan, mer jämnt efter.
Se ut som ett mongo på första bilden, men jaja.

Sådärja!

Gillade frisören!
Hon var trevlig och lätt att prata med, utan att vara allt för babblig. Sådär avslappnat pratsam bara. Minns dock inte vad hon heter.
Hon var väldigt fascinerad över mina lockar minsann!
Frågade mig en massa om jag alltid haft så självlockigt hår, om någon mer i min familj har lockigt hår, hur jag brukar styla det, om jag har plattat det någon gång osv, osv...

När jag gick ut från salongen hörde jag hur en annan kund och frisörerna där inne pratade bakom mig, det liksom ekade i trapphuset.
"Gud vad snygg hon blev, vilket hår!"  "Ja vilket hår! Älskar lockarna!"
Haha, alltid prat om dessa lockar...

Jag går nog dit igen. De var bra!
Klippning axellångt ligger på 395:- och så fick jag en rabattcheck på 100:- så då blir det inte farligt dyrt alls. Gött!
Man fick ju ett glas champange också. Det var gott.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0