Ögonlocken som helst inte ville vara öppna


Jag är så trött, så trött, så trött, så trött.

Trött, trött, trött. Så oerhört trött!

Så nu går jag och lägger mig, fastän klockan bara är strax efter 21.
Nu ska jag sova ikapp för sena kvällar och tidiga mornar.
Sova bort spränghuvudvärken, den ömmande halsen och snorande näsan.

Imorgon väntar lektion kl 9.00
(känns som en evighet sen sist!) med uppföljning av praktiken.
Känns kul att träffa alla igen! Men det dröjer ända till den 25:e innan nästa kurs sätter igång, så efter morgondagens tretimmarsmöte är vi ifrån varandra ett bra tag till. Tråkigt faktiskt.

Nej nu hörrni - godnatt och sov gott!

Jag, syster och bror.
Saknar mina underbara knäppgökar!

Jag vill till Norrköping. Borde boka in en resa snart.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0