Drinkar på Skål!


After Work!

Karin jobbade sent och stannade hemma och Becka var alldeles för seg på att ta sig ut.
Jag och Emelie lastade i alla fall på ordentligt med mat på tallriken från Vasastans gratisbuffé.

Yum! Pastasallad, revbensspjäll och diverse grönsaker. Riktigt gott kryddat alltihop!

Öl och vin för 29:-. Inte illa det!

Efter någon timme gick vi vidare till Skål! där vi var tvungna att ta oss en varsin Strawberry Daquiri. Här blandas det för fullt.

Det var verkligen hur gott som helst!
Vill ni ha svingoda drinkar till helt okej pris, 69:-, gå till Skål! vid Vasaplatsen!

Vi körde på ananasdrink och chilinötter därtill. Det var lite mer spritsmak på denna, så inte riktigt lika god, men ändå ett 'Mmmm!' i betyg.

När vi kom hem slog Emelie in en present till mig som hon köpt på Ö&B under dagen.
Jag ville inte vara sämre, så jag rotade i lite lådor och slog in en present till Emelie i finfint julpapper.

Kinderägg! Visserligen något lustigt budgetmärke på extrapris, men ändå. Leksak inuti!

Emelie fick en polkagris med blåbärssmak från en Grännautflykt i somras.
Kanske inte toppfärsk kvalitet, men hon blev glad ändå!

Nu: lite Big Brother-tittande och sedan läggdags.
Tjoflöjt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0