Gatumusikanter


Jag har hittat mitt nya favoritband!
Gatumusikanter på Portobello Market i London.
Otippat galet bra!

The Ryan O'Reilly Band.

Lägg det på minnet.

Låten nedan har jag haft på huvudet ända sedan vi dansade loss till den på marknaden.
Bra!

Köpte en skiva av dem för £5. Cirka 50 svenska kronor alltså.
Kände att jag verkligen var nyfiken på vad de mer hade att bjuda på.
Och skivan var riktigt bra! Men den innehöll tyvärr bara fyra låtar, och den fantastiska låten vi såg live var inte en av dem. Tur då att jag filmade det hela!

Vill ni lyssna på EP:n kan ni göra det på Spotify här.
Emily och November går på repeat just nu.

De här grabbarna hade mycket publik! Gick knappt att ta sig förbi på gatan.

De tjänade en hel del vad jag kunde se.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0