Voltträning

Nu sitter jag på spårvagnen påväg mot Gymnastikens Hus i Bergsjön. Tänkte träna lite volter där med Joseph och de andra grabbarna i freerunning-gruppen. Får se hur det går. Jag mår ju inte sådär överdrivet bra idag som sagt.. Men kul ska det bli ändå!

Har aldrig varit i den lokalen tidigare, men den ska tydligen vara väldigt stor och riktigt riktigt bra utrustad med allt vad man kan tänkas behöva för att utföra alla grenar inom gymnastik. Låter fint det.

Sen vankas det Melodifestival med Bella, Peter och Marcus.
Bra att vi ska vara hemma hos Peter, han bor bara en kvarts spårvagnsresa från träningslokalen.
Har jag tur finns det lite fläskfilé kvar när jag kommer dit.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0