Where the action is!


Fick just veta att Bella och Peter ska på Where the action is i sommar.
Har velat gå ända sedan de bara hade släppt Coldplay som artist.

Att sedan framförallt Brandon Flowers, men även The Ark, Bright Eyes, Glasvegas och Daniel Adams Ray ska spela gör ju det hela bara ännu bättre. Alla galet bra artister med grym musik!

Väntade bara på någon att gå med, så jag bokade en biljett direkt!


Har ingen aning om vilken stad jag befinner mig i eller om jag kommer att ha något viktigt att göra som jag får ta ledigt från detta datum, men skitsamma, när får man annars chansen att lyssna på såhär mycket bra musik under en och samma dag?!? Aldrig, skulle jag tro.
Det här blir great, slår ju Melodifestivalen med hästlängder!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0