Bakom ratten mot Norge!

Var ute i Mölndal förut och hyrde bil.
Stod i evighetsköer och väjde för livsfarliga filbyten i rusningstrafiken.

Vad jag ska med bilen till?

Jo, kl 05 i morgon bitti ska jag nämligen köra till Oslo med ett gäng tjejer. Cheerleadingläger hela helgen ska det bli!

Får nog ta och börja den svintidiga morgonen med en stor kopp kaffe om jag ska orka köra i fyra timmar. Vill ju inte gärna slumra till vid ratten liksom...

Gosh, känner mig redan trött. Men det här ska bli en sjukt rolig helg!
Träning av pyramider, stunt, kast, volter och dans. Vi har planerat tältning vid sjön som trängshallen ligger vid. Kallt kan jag tro. Bilen får packas full med filtar...

Ni kommer nog inte höra så mycket mer från mig i helgen, så ha det gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0