En bild...


Tar mig friheten att härma Emelies lilla bildserie (men med mina egna bilder förstås!)

En bild som är tagen utomlands:

Världens bästa julkort från Sydney!

En bild från en fest:


Avskedsfest för Madde som numer pluggar i Sydney. Saknar den kvinnan!

En bild på en vän:

Världens bästa Anna som jag alltid saknar när jag är i Göteborg!
Från Halloween 2009.

En bild som du aldrig tidigare har lagt upp:


Joseph somnade helt utslagen, snarkandes med solbrillorna på i Köpenhamn. Fy tusan vad vi garvade! Har ju inte lagt upp en enda bild därifrån kom jag just på. Men är ni nyfikna - kolla in Facebook!

En bild som påminner dig om gamla tider:

Berlin med tyskagruppen i gymnasiet 2007. Galen resa!

En bild på dig som osminkad:

En solbränd Moa i en skog i Australien.

En bild på något som gick snett:

Mest för att Emelie alltid påminner mig om detta: "Kommer du ihåg när du tappade ut din foundation över hela badrumsgolvet på hotellet i Berlin?" Ja Emelie, det kommer jag ihåg!
Lär jag ju aldrig glömma så mycket som jag påminns om detta...

En bild från i somras:


Underbara Peace & Love-festivalen förra året. Minnen Anela, minnen...

En bild som du alltid skrattar åt:

Den här bilden är ju bara för klockren!
Födelsedagsfest för Karin 2007. Härliga gymnasietid!

En utklädd bild:


Negrer i djungeln!
Maskeradbrännboll med gymnasieklassen 2007. Vi vann Bästa utklädnad! Såklart.
Själva brännbollen gick dock mindre bra...
Blir mycket 2007 här märker jag. Verkar ha varit ett bra år!

En bild på någon du aldrig kommer släppa taget om:

Då jag inte kan välja ut någon av alla mina fantastiska vänner får det bli en bild på min underbara moder! Hurra för dig!


Kommentarer

Postat av: Fat Mama

Gulledej!

2011-05-06 @ 22:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0