Uppe med tuppen

04.30.
Sitter vid köksbordet och ska bege mig iväg så snart jag druckit upp mitt kaffe.
Ska sedan kryssa genom Göteborgs innerstad för att hämta upp alla de andra. Hoppas inte gps:en på mobilen sviker mig! Annars är jag körd.
Hittade en fin liten anordning med sugpropp att fästa mobilen på rutan med, så det ska nog gå bra.

Vill även säga ett stort GRATTIS till min bror Erik som fyller Systemetmyndig idag. Hurra, hurra, hurra! Kramar till dig!

Och så ska jag passa på och gratta Sara i min klass som äntligen har fått en liten tös. Magen har varit stor länge, men i torsdags kom hon, fyra dagar före beräknat födelsedatum.
GRATTIS till den lilla familjen!
Hurra, hurra, hurra!
Är så nyfiken på att se ungen så jag spricker. Pang!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0