Valborg i bilder!


Sådärja, det tog ett par dagar.
Men här har ni, min Valborg i bilder!

Väntan på tåg till Kungsbacka på centralen.

Framme hos Robert. Lite manlig kärlek sådär.

Jaquline och Robert.

Bästa Captain Morgan-style!

Sötaste Karolin!

Victor och Koffe i den sista kvälsolen.

Yeah!

Silvertejp fixar allt!

Patryk in action!

Assar!

Jag!

Sen blev det limbo! Farsan kämpade på.

Jesper var riktigt stolt när han tillslut kom under ribban.

Michael med tungan rätt i mun.

Jag, Joseph och Jesper visar upp vår mest seriösa sida...
http://publishme.se/25720/imagehandler/?go=upload&cb=tinymce.plugins.ImageHandler.cb_map.id_body
Gudomlig posering med farsan.

Myspys var det här!

Den enda elden vi lyckades se. Långt där borta i väntan på bussen.

Åkte buss lääänge och kom tillslut fram till stranden i Åsa.
Hade nog varit hur fint som helst med en stor värmande brasa.
Nu var stranden helt öde och vi stod bara och frös arslet av oss. Förstod inte riktigt vad vi skulle här och göra...

Drog hem till Alex där det blev titt på en massa parkour-klipp.

Och här tog kvällen slut för Roberts del, däckad på källargolvet.

Tog buss och tåg in till stan igen med Oliver, Joseph, Michael och Assar.
Lite McDonalds på det och så var Valborg över.

Hittade ölen som dricks i Simpsons på tåget hem!
Tufft värre!
Var tvungen att undersöka det hela lite närmare när jag kom hem, och tydligen går den att beställa från systemets hemsida. 20 kr styck, i 24-pack. Nja, blir lite dyrt det...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0