Lördag för tusan!


Ikväll blev det en kväll i musikens tecken!

Inte så att jag ägnade mig åt att sjunga, nej det blev musik på TV hemma hos Bella och Peter.
Vi kollade Idol från igår (herregud vad bra alla var!!! Moa, Amanda x 2 och Robin. Hurra för dem!) och sedan Så Mycket Bättre. Jag har redan blivit lite kär i Tomas Ledin som hade sin dag förra programmet och nu blev jag helt varm i hjärtat av Eva Dahlgren. Fint program.
Har nu återupptäckt Laleh som jag lyssnade på konstant i gymnasiet.
Den tjejen har verkligen talang! Är helt förälskad i hennes tolkning av Ledins låt Just Nu.
Lyssna på Spotify här!
Och såklart - till Bellas ära: Lena Philipsson med en sexig version av Sensuella Isabella!
Jag lovar att den låten kommer bli en hit på dansgolven en tid framöver.

Bjuder på lite bilder från förra helgen.
Öl med Bella, Peter och Oliver på nya baren Wood vid Svingeln. Riktigt häftigt ställe med grymt snygg design! Här vill jag hänga oftare.


Oliver och Bella!

Peter ville kramas! Jag ser mest ut att vilja därifrån, haha!

Het blick! Hoho.

Jag sa ju det - snyggt!

En mycket gul spiraltrappa som gjorde mig alldeles snurr i bollen.
Lite öl på det gjorde inte saken bättre direkt...

Tokerier!

Åh, vad jag blir glad av de här människorna!
Skratt, skratt, skratt hela kvällen lång.
Galen humor blandat med djupa diskussioner. Oslagbar kombination!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0