Skolstart och Norrköpingstripp


Sitter på bussen påväg till Norrköping.
Tänkte fira min födelsedag lite i förväg och hurra för mamma som fyller år på söndag.
Det blir fintfint! Så på lördag blir det fest hemma i huset i Öbonäs.

Såhär såg det ut när vi hade nyårsfest, men riktigt så många blir det nog inte nu:

Mig ser ni där under bordet...

Mina föräldrar håller på att bygga om köket, så jag får väl se om det överhuvudtaget går att vistas i huset. Kanske får jag ställa in alltsammans om det är allt för illa... Äh, då får vi hålla oss på altanen med infravärme!

Och här har ni mig strax innan jag begav mig till centralstationen. Träffade Emelies Jonas utanför skolan och han var visst påväg hem till oss, utan Emelie som skulle ha en föreläsning till. Så vi sällskapade till spårvagnen. Idag gick jag min andra dag på Humanisten där jag ska läsa Svenska för yngre åldrar för blivande lärare. Tror att det kan bli riktigt bra!

Nu tar batteriet på datorn slut, så jag skriver mer när jag kommer fram. Hejsvejs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0