Den desperata killen


Haha, kom precis att tänka på en sjuk grej som hände på väg till efterfesten i lördags.

Precis när vi gått av spårvagnen tappade jag min öl i marken som slogs mot en sten så att det började spruta öl åt alla håll och kanter. Jag såg ingen papperskorg, så jag slängde snabbt ifrån mig burken i en snödriva.

När vi flyttat på oss ett par meter så får jag plötsligt se en kille som kastar sig ut ur spårvagnen, hugger tag i ölen likt en cobra och kvickt hoppar in i vagnen igen.

Vi bara stirrade. Vad hände där?! Sen brast vi ut i världens skrattanfall, så himla märkligt allting. Han måste ha varit riktigt desperat efter alkohol!

Min blick då:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0