Olana!


För ett par veckor sedan var jag och besökte mitt älskade Norrköpings Ungdomscirkus som hade föreställningar på Tyska Torget i Norrköping.

Passade på att knäppa lite kort med nya systemkameran och blev riktigt glad över resultatet.
Bilder jag tidigare velat ta var inte möjliga med den gamla kameran. Det blev antingen suddigt, för mörkt eller hur brusigt som helst.
Men nu så! De flesta av följande bilder är fotade med ISO runt 2000, med knappt något synligt brus alls.
Hurra för det! Nu vet jag att jag kan. Det är bara den förra kameran som varit för dålig!

Först ut har vi Olana!
Gruppen jag tränat med i många år där jag oftast stod underst i alla pyramider.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0