The way to heaven

 
För tre helger sedan var jag i Stockholm på kurs med STS Språkresor
Jag ska nämligen spendera tre veckor som aktivitetsledare för en språkresegrupp på Isle of Wight! En ö utanför Englands östkust blir mitt hem 29 juni - 19 juli. 
 
På kursen var vi ett 30-tal kommande ledare och där fanns riktigt många trevliga personer att prata. Man förstår varför alla har plockats ut för det här jobbet. Hur sociala som helst!
Det var hur mycket information som helst att ta in under dagen, men trots ett huvud fullt med intryck kände jag mig bara så lugn när jag hoppade på bussen hem och fick se där här fina utanför fönstret: 
Alla bilder är tagna genom rutan medan vi snabbt snabbt svischade förbi landskapet där utanför.
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0