Glasögonprovning

Fick hem glasögon på posten idag.

Par nr 1:


Par nr 2:


Ja, det står väl egentligen mellan de två och sen ett par som jag inte lånade hem, men som de hade på prov hos optikern.
De här, Par nr 3:

De var riktigt snygga på! Vet att jag föredrog dessa framför paret över.

Och sen var det fyra par till, men de känns liksom... nja.

Lite för stora och alldeles vingliga på.

Helt okej men rätt tråkiga.

Blek färg som inte passar mitt ansikte.

De här var bara fula.

Nu är bara frågan - vilken båge ska jag välja?
Hjälp mig!


Kommentarer

Postat av: Anna Kråkanssonbråkansson

nr 1 är toksnygga! så min röst hamnar på dem!

2010-09-07 @ 15:58:06
Postat av: Johanna

Nummer ett var snyggast!

2010-09-07 @ 18:09:00
URL: http://johannaalexis.blogg.se/
Postat av: åsa

Absolut nr ett. De andra är TANTBÅGAR!

2010-10-16 @ 20:10:26
URL: http://brillor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0