Har du käkat blängsylta?


Äntligen går det att blogga igen!

Som ni kanske vet har mitt "magiska" glasögonfodral varit paj ett bra tag nu. Därför har jag varit tvungen att använda gamla tråkiga opersonliga fodral under tiden.
Så i lördags tog jag slag i saken och skapade jag mig ett finfint glasögonfodral av ett gammalt tråk! Till min hjälp hade jag Karlssons klister och en sax...

image330
1. Ett fult mörkblått glasögonfodral från Metzler Design.
2. Limma ena långsidan.
3. Limma hela den plana ytan och fäst på andra långsidan.
4. Klipp av överflödigt tyg. Vik in och limma hörnen.

image331
5. Fäst ett sidenband.

image338
6. Hela lördagen såg den ut såhär!

image339
7. På söndagen tröttnade jag på det fula svarta inuti. I stället limmade jag dit ett vinrött glansigt tyg.
Tada! Klart!

image332
image340
Baksidan

image341
När jag ändå är igång visar jag mitt mobilfodral också. Skapat för ett halvår sedan eller nåt sånt.


Kommentarer

Postat av: Geccod

Hehe, snyggt! :D

2008-04-01 @ 17:19:11
URL: http://Geccod.blogg.se
Postat av: Josefine

Wöh! Vad du kan Moa! Skitsnyggt.

2008-04-03 @ 21:37:35
URL: http://blackspot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0