Rasistsverige


Jag läste klart min bok idag.
Lasermannen - en berättelse om Sverige.

Helt sjukt bra bok! Spännande som tusan och jag fick lära mig en himla massa.
Såklart visste jag vem Lasermannen var innan, det tänkte jag inte ens förklara för er. Men hur han tänkte och hur fasen han kunde skjuta 11 personer innan han åkte fast. Om det omöjliga och omfattande utredningen (över 20 000 utskrivna sidor i polisens utredning) och om Sverige.
Det jävligt sjuka rasistiska Sverige i början av 90-talet. Om idioten Bert Karlsson som jag om möjligt tycker ännu mer illa om nu. Dansbands-Bert Karlsson och hans sjuka rasistiska parti Ny Demokrati som satt i riksdagen i flera år.

Det som nästan stör mig ännu mer är Emelie. Emelie som läst ut två tjocka böcker innan jag hann läsa ut den här.
Jag vill också läsa så snabbt! Det går inte. Jag liksom fastar då, förstår inte vad jag har läst. Måste läsa om och så tar det ännu längre tid. Tusan!


Kommentarer

Postat av: linda

om det är en bra bok vill man väl ändå inte att den ska ta slut för fort?

2008-12-14 @ 19:48:42
URL: http://www.pyromaniart.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0