Den största tjejen

Jag har vart fruktansvärt dålig på att uppdatera bloggen på ett tag nu.. jag ska bättra mig!

I fredags var det 19-årspartaj hos Frida! Grattis, grattis Frida som fyllde år i söndags!

image91
Becka i Fridas gigantiska glasögon! Denna bilden speglar kvällen ganska bra.. :P

Men.. vi tar det från början:

Jag blev (självklart) en aning sen och möttes av Frida, som genast började öppna presenter!

image95
1. Champangeglas från tjeorna i klassen.


2. (klicka) Becka och Sara hade köpt mystiska saker på Oops...


3. Jag hade tänkt äta tacos hemma, men det var ju tur att jag inte gjorde det, för det bjöds det på även hos Frida!

image98
5. Pinsam filmvisning..
Sara och Becka filmade under drinkkvällen innan jullovet :P En hel del konstiga beteende fanns det att skratta åt!


6. Smarrig efterrätt!

image100
7.Frida måste ju bara göra en av sina sexiga poser!

image101
8. Emelie och Sara posar på. Men..hmm..vad gör Klara nere i hörnet? Leker Hitler? (Om det inte syns så har hon fingret som en mustasch)

Tävling!  Vem passar bäst i Fridas glasögon?

Är det:

a) FRIDA!


b) SARA!


c) BECKA!


d) KLARA!


e) MOA!


Rösta i kommentarsfältet genast!

Efter en härlig kväll hos Frida, bar det av till Hugo och Otten via färd i bagaget och buss. Det blev en riktigt lyckad kväll måste jag säga! (Bara att Ottens hawaii-tema var lite mysko...)


Kommentarer

Postat av: emelie

Alltså, jag var snyggast i glasögonen..så jag röstar på mig även fast du inte har kort på mig..

2008-01-23 @ 12:26:44
URL: http://midnight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0