Lycka

"Jag tänker godkänna det här provet om det är okej?"
Jag sa nej såklart.

JAG HAR TAGIT KÖRKORT!
Jag är glad, glad, glad, glad!
Jag säger bara.. ÄNTLIGEN!
Ingenting hade han att klaga på.. iiiih!

Jag ringde mamsen det första jag gjorde. Hon var nog nästan gladare än jag.
"Jag är så rörd att jag gråter", sa hon.
Visst kunde jag höra lite snyftande minsann! Jag har inte hört min mamma gråta på flera år...
Jag ville inte köra tillbaka till körskolan. Jag darrade som ett asplöv. Min enda tanke var "nu behöver jag aldrig mer köra den där bilen igen!"  Jag fick en kram av Magnus och allt var lugnan.

image62


Kommentarer

Postat av: Emelie

Grattis, eller säger man så, jag menar, det var väl inte så att du hade tur, utan skicklighet, men ändå...Glöm inte att du (från och med nu tills den evighet det dröjer innan jag får köra upp igen) måste vara min privata chaufför, så det så!

2008-01-09 @ 17:03:39
URL: http://midnight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0