En tur till South Bank


Lite bilder fran gardagen...
Chinatown, omradet dar var hostel ligger, vilket innebar att en massa asiater hanger pa hostelet och ater mystiska nudelratter till frukost.


Mysig gata med restauranger och cafeer.

Sen blev det en tur till South Bank som sagt.
Himla fint stalle!





Valdans mysigt och vackert har minsann!


Har skulle jag alskat att leka om jag var liten unge.
Vatten som sprutade overallt pa en massa roliga satt. Roligt!

Fina konstgjorda stranden. Haftigt med en strand mitt inne i stan,



Jag kopte mig en chokladfylld banan,
sedan kollade vi pa en Street performer som var helt sjukt grym pa att balansera!


Jag andrade uppfattning om Brisbane under dagen. Himla fint stalle faktiskt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0