IDIOTER!!!!!


Shit.
Vad fan är det här för människor?!?!!?!

I början på december när jag var i Göteborg skrev jag ett inlägg. Ett utdrag ur detta:
"I Göteborg!

Vi har lagat god pastagratäng, stört oss något otroligt på Emelies fruktansvärt tröga och jobbiga granne, tagit en sväng på stan..."



Nu fick jag en kommentar på inlägget:

mkt arg om Röda julstjärnor och ögongodis:
okej vad har din sk vänns granne gjort en fjortis som dig??

--- är värdens snällaste... å du häng inte ut andra på internet för det kan slå tillbaka om man hänger ut folk..

tur att din kompis ska flytta där i från för då slipper han idioter som inte har vuxit upp å har skallen långt uppe i anus...

om du och din kompis en dag skulle ta ut era skallar ur anus så skulle ni kanske se vilken snäll person --- är... och det är inget tvång att umgås med han men skriv för faaan inte skit på internet om andra...

tur jag inte bor nära... får kväljningar av er

ps växupp
IP: 89.233.-----

Jag förstår ingenting!
Ja du ser - jag har din IP, den följer liksom med på köpet när man lämnar en kommentar.
Du bor i Umeå.
Jag har valt att inte lämna Emelies grannes namn här på bloggen, det har varken jag eller Emelie gjort någon gång, så jag förstår verkligen inte vad du menar med "hänger ut honom".
Jag förstår inte hur du eller grannen har hittat Emelies blogg.
Ingen annan vet överhuvudtaget vem det är hon pratar om!

Jag blir fan rädd.
Det måste vara grannen som letat upp Emelies blogg på något sätt, även om hon aldrig sagt sitt efternamn till honom.
Bloggen kommer inte ens upp när man googlar hennes fulla namn.
Och hur har människorna hittat till min blogg och det inlägget som man måste gå in i arkivet för att få upp!!!

Nu har hon blivit överröst av kommentarer på det här inlägget.
Är folk helt sjuka i huvudet! Så jävla elaka, så... jag finner inga ord!

"
tror att patrik måste låsa han med för jag tror inte att han vill ha nån mögel skata i sin närvaro..."

"Svartmålar man någon som är from som ett lamm så förtjänar man att få huvudet upp kört i sin egen röv. Eller så är det kanske så att du redan har det så långt där uppe att du har gått vilse i ditt eget anus!

Och just det innan jag glömmer! ser man ut som en blandning mellan förvuxen bäver och gammal uteliggare så ska man nog inte vara så snabb på att döma andra! För du ser just ut som en sådan där äcklig skabbig spruthora ifrån söder. Inget att hänga i julgranen så att säga!"

Vi har inte gjort något fel över alls. Emelie har faktiskt väldigt bra anledningar att tycka att grannen är obehaglig med det sättet som han beter sig. Stänger aldrig dörren och sitter och spanar på henne och kommer med konstiga kommentarer hela tiden...
Snokar folk upp information på internet om sina grannar får de väl ta den information de hittar.
Hon eller jag har inte hängt ut honom då vi aldrig nämt honom vid hans fulla namn.
Hur vet folk då vem vi pratar om?



Kommentarer

Postat av: Thorkel

Trallalala... människor är som människor är och om dom ber dom om än det ena och än det andra här nätet så låt dom hållas, egentligen är det rätt upplyftande vilken otrolig kreativitet i språkcentrum som föregår dessa försök till kränkande nedslag i din bloggvärld.



Nåväl, jag hoppas att årets stjärna på fotografhimlen mår väl i övrigt, må gott.

2009-12-14 @ 00:01:46
URL: http://www.studiobus.se
Postat av: Hennes granne

Jadu, hur jag hittade din blogg?



Facebook såklart. Allt som hamnar på internet blir officiellt för hela omvärlden och kan då hamna på omvägar, kände mig f.ö väldigt träffad av Em's inlägg som hon skrev. Även detta inlägget.



Bättre o hålla käft än att basunera ut det på detta sättet. PUNKT

2009-12-14 @ 07:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0