Sådant man missar


Det är bara att inse - man kan inte vara bra på allt. Man kan inte tycka att allt är roligt.

Alla klarar inte av att höra 50 "NO!" och "I'm not interested!" om dagen.
En del gör det. Jag gör det inte.

Även om jobbet inte gick så bra som jag hade hoppats på, så förde det ändå med sig en hel del positiva saker.

Jag lärde mig en massa om kreditkort och säljteknik som jag absolut inte hade någon aning om förut. Jag visste knappt vad ett kreditkort var och ännu mindre hur man sålde dem...
Olika sätt att övertyga kunder och få dem att svara som man vill kommer jag defenitivt att ha nytta av i framtiden!

Dessutom fick jag träffa och jobba tillsammans med en massa härliga personer! En jäkligt snygg brasilianare som började idag till exempel...Hade varit kul att lära känna dem ännu bättre.
Jag gillade allt runtikring jobbet, men inte själva jobbet. Kul att bara hänga på kontoret och prata med alla trevliga människor, ta en öl efter jobbet och snacka skit på tåget. Jag kanske kan smyga mig in på den irlänska puben där folket brukar hänga ändå... Så får det bli!

Tisdagens team:

Min väldigt roliga rumänske ledare Stefan och en ny indisk kille jag inte minns namnet på...

Härliga Holly från England.

Man får saker lite här och var. Gratis pizza, klubba och här, gratis glass.
En mycket fin glass med mycket fint namn!


Kommentarer

Postat av: Johanna

Bilder på brasilienarn då?

2009-01-29 @ 18:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0