What are you selling? Myself!


Ett till sälj idag!
Men...mitt mål var två, så inte helt nöjd ändå...
Idag vågade jag i alla fall gå runt och sälja på egen hand. Och det kändes bra!
Behöver bara prata med ännu mer folk för att få mer säkerhet och göra fler sälj.

Jobbet är inte så ensamt som jag föreställt mig ändå. Jag trodde att man skulle få ett område att gå runt i helt själv, men idag var vi fyra stycken som åkte till Alexandria tillsammans. Vi delade upp gatorna mellan oss, eller tog olika delar av samma gata.
Till exempel så tog jag och Holly varannan affär på en sida av en gata, medans Terry och Jackie körde den andra.
Så man får rätt mycket tid att prata med varandra mellan säljen, dessutom äter man lunch och åker tåg/buss ihop med, så det är trevligt! Jättebra folk jag jobbar med!

Imorse hade vi debatt. Riktigt kul!
Vi delades upp i tre grupper, en grupp fick "Attitude", en "Work-ethic" och vår "Goal".
Så skulle vi övertyga de andra om vilken som var den viktigaste. Alla stod och skrek argument till varandra, vissa helt störda bara för att säga något...
Vår grupp vann! Mål är viktigast! Har man inget mål så har man inget att se fram emot och kämpa för, då spelar inte de andra någon roll.

Oturligt nog så nådde jag ju inte mitt mål för dagen... tusan!
Mitt mål för veckan är sex sälj. Sexsälj. Heh.
Om jag ska lyckas med det måste jag sälja två imorgon och två på fredag.
Det borde jag klara utan problem.
Annars är jag en loser.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0