Bråkmoa


"Moa managed to get her boss upset the last day at work."

Tänkte jag skriva som status på Facebook.
Sedan kom jag på att jag har Nathan som vän på Facebook. Då hade han nog blivit ännu mer sur.

Bestämde mig för att sluta jobbet idag i stället för imorgon som jag först tänkt.
Jag kände inte alls för att jobba idag. Jag var bara inte på humör för det. De flesta jag pratade med var väldigt trevliga och jag hade Bianca som sällskap, vilket alltid är kul, men jag var ändå inte alls på humör för att prata med folk idag.
Sålde inget då såklart.
Så jag åkte hem runt kl 2, kände att det inte var någon mening med att jobba om jag bara gick runt och mådde pissigt.

Jag och Emelie bokade hostel i för 3 dagar i Port Macquarie i stället. Swimmingpool har vi! Dyrt var det.
Men det fanns bara två hostel att välja på, så vi får leva lite lyxigt ett par dagar. Åker måndag morgon.
Om två månader kommer vi tillbaka till Sydney igen. Lååång tid!

Gick till kontoret vid halv 7 för att se alla en sista gång. Bara Stefan, Breno, Sarah och Nathan där, så det var inte så många att säja hejdå till. Jag får ha en sista utgång med folket i helgen i stället!

I alla fall, jag gick in för att prata med Nathan på hans kontor och efter ett tag lyckades jag få ur mig något dumt som
"I'm just so tired of this job".
"Sorry?" Genast såg jag hur arg han blev. "That really insulted me!" Han blev plötsligt helt kort i tonen och han tog tydligen väldigt illa upp av det jag sa.
"Was it something else you came in here to say? No? Just go then. All the best. Good luck with your trip. Bye!"

Bravo Moa, verkligen! Duktigt att få chefen förbannad det sista jag gör. Himla onödigt.
Jag försökte förklara vad jag menade, att det var idag jag var trött på jobbet för att jag var på dåligt humör och jag knappt har sålt något under hela veckan. Att det var svårt att motivera mig själv. Men han vägrade lyssna, sa bara att jag inte behövde förklara mig att jag skulle lämna kontoret.
Applåder till mig!

Fasen, jag vill inte lämna Sydney och vara osams med Nathan. Helvete pisskit.
Får ta och fixa det här på något sätt. Skickade ett långt sms förrut och bad om ursäkt.
Han har inte svarat ännu. Bajje.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0