Panik!


Jag är så jävla klantig!
Jag har tappat bort mina bilnycklar.
De finns ingenstans.

Jag fotade tre gruppbilder på förmiddagen och så åkte jag hem för att äta lunch och ta det lungt ett tag.
Nu när jag skulle iväg igen för eftermiddagsfotningen så kunde jag inte hitta mina nycklar.
Har fasen letat nästan en timme snart!
Troligvis har jag låst in dem i bilen på något vis...

Nu har mamma åkt för att hämta brorsans bilnycklar och jag stannade hemma för att ringa dagiset och fortsätta leta.
Men dagiset svarar inte! Kommer inte fram på deras telefonnummer...
Om 10 minuter ska jag börja fota och jag sitter fortfarande hemma!
Gah, lite pinsamt att komma dit sen så och börja minst en halvtimme försent!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0