Höst 4 - Sixten och lövregn


Sebastian Sixten var på besök hos mig idag.
Det var fint.
Vi lyssnade på musik och gillade för det mesta samma sak, men åt Krunegård höll han för öronen.
"Neeeeej, jag klarar inte av det här!"
Han var ganska dryg och retades mest hela tiden... Tramspojke.
Jag berättade om min Krunegårddröm, då blev han ännu mer dryg förstås.
Vi busbrottades, tittade på bilder och var väääldigt sega.
Sen gick vi på långpromenad.
Sixten mobbade mig ännu mer för att han tyckte att jag bor på landet.
"Men titta, där är ett gärde, och här är en skog och där är en sjö, kan det bli mer landet eller?"
Hallå, Öbonäs är väl knappast mer landet än Sörping?! Ojojoj...





Vad har människan för gångstil egentligen?






Har ni tröttnat på höstbilder än?
Jag gillar hösten, så ni får stå ut ett tag till!


Kommentarer

Postat av: Anna

Låter mysigt! Fina bilder! Tycker om bilden högst upp till höger! DU ÄR BÄST!

2009-10-28 @ 08:06:08
URL: http://metrobloggen.se/ziggypop
Postat av: rebecka

yeeey moa! yeeeey! how u doin? ;)

2009-10-31 @ 06:21:54
URL: http://beckare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0