Cirkustränare, Fotograf och Säljare


Här sitter jag och äter misslyckad äcklig soppa med en besk eftersmak som inte vill lämna gommen.
Ute på gården är det folk som leker med poi och snurrar på stav. Åh, nu gör de akrobatik!
Jag vill också vara med!

Satt och uppdaterade mitt CV lite förrut.
Insåg att jag har jobbat på sex olika arbetsplatser inom loppet av drygt ett och ett halvt år.
Oj!
Norrköpings Ungdomscirkus, Folkbladet, Östsvenska Foto, United Advertising Group, Expression Sessions och så Svenskt Skolfoto.
Dessutom praktik och vikariat på dagis i både Australien och Sverige. Bara ett fåtal gånger, men ändå.
Det blir så när man reser runt och sysslar med flera saker samtidigt...

Hösten 2008 var jag verkligen inte samma person som jag är våren 2010.
Jag har upplevt massor! Lärt mig massor!
Kul insikt!

Nu ska jag till Anela och ösa loss på gymet!
See you later...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0