Hejdå Sörmland!


Sista dagen i Nykvarn.
Om några timmar åker jag till Göteborg och det känns hur konstigt som helst.
Jag har ju liksom flyttat in här lite. Och nu ska jag bo på andra sidan landet. Jobbigt!
Micke har åkt till jobbet och hinner inte hem innan jag åker, så honom får jag inte träffa på ett tag nu. Skit skit skit. Men det här fixar vi!

I met a boy,
I met a boy last night
when me and the girls were out
It was Peace and Love, a festival down town
in my home town and
it was music and it was people everywhere
when I saw him standing there
He was the cutest,
he was the cutest thing i had ever seen

Miss Li - Dancing The Whole Way Home

Tyckte den stämde rätt bra...


Kommentarer

Postat av: Bianca

But I can't read most of your blog haha! Is it this guy?

2010-09-01 @ 15:19:56
Postat av: Moa

yeah, it's him!

2010-09-01 @ 15:48:29
URL: http://helahuvetstormar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0