Regn, grillat och utgång


Igår öste regnet ner medan jag och Bella begav oss till Markus lyxlägenhet i Svingeln.

Kvalitetsparaply.
Jävla Viktor! Du fick med dig mitt paraply från turnén!

Grabbarna fixar med käk.

Rickard bjöd på polsk vodka.

Reza och Rickard

Peter

Markus

Min överfulla tallrik.
Ser riktigt osmakligt ut här, men det var supergott, såklart!
Succini, champinjoner och äpple med bacon lindat runt. Grabbarna bjöd på god sallad och bröd.

Fint badrum!

Så bar det av till Magnus & Magnus på Magasingatan.
Ett litet mysigt ställe med en väldigt härlig innergård!

Rolig inredning!

P3 Dance spelades in här denna kväll.
Skön musik, men så mycket dans blev det inte.

Här fanns det himla stora soffor där det bara var att luta sig tillbaka med en öl i handen.

Rolig kväll!


Kommentarer

Postat av: Lena (c1)

Ser att du festat med min svåger Reza, hoppas han skötte sig ;)



Lena

2010-08-03 @ 13:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0