En jävla massa motion!


Jajustdet, man kanske borde följa upp det man skrivit upp tidigare...

Cyklade som sagt från Biskopsgården till Gamlestaden häromdagen och det var inga problem alls att hitta.
En massa sådana här skyltar fanns det längs hela vägen, så jag vore snarare korkad ifall jag skulle åkt fel.

Det var bara lite problematiskt när jag väl började närma mig Gamlestaden och skyltningen upphörde.
Lite trixigt att förstå vilket håll Peter bodde åt, men det klurade jag ut tillslut!
50 minuter gick det på. Borde kunna åka på max 40 minuter nu när jag kan vägen ordentligt.
Men det var längre än jag trodde! Och värre att ta sig hem då det var mycket mer uppför...

När jag väl kom till Peter var det inte slut på motionen.
Picknick på utsiktsberget var det visst planerat.
Ända högst där uppe alltså!

Bella, Peter och Ida.

Fin utsikt över stan vare här!

Ett träd som fick mig att tänka på Royal Botanic Garden i Sydney.
Där var varenda träd helt inristade med namnteckningar och annat klotter.
Charmigt tycker jag.


Hehe, mamma  ringde, så jag gick och satte mig lite för mig själv ett tag.
Jag och mamma har hemlisar!

Finfint i solnedgången.

Lite filmtittade och sedan cykel hem igen!

Så totalt: Två timmars cyklande och minst en timmes vandring. Inte illa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0