Bilder som rör sig som är katt

Google Analytics är ju bara för kul.

Registrera adressen till din blogg eller hemsida och du kan se en massa statistik som var i världen dina besök kommer ifrån, länkningar från andra hemsidor, eller som här;
sökord på google som lett till min blogg
.
Exempel på lite olika träffar:
  • vad väger Kristen Stewart
  • varför har rör står upp mitt i gräsmatta
  • ödla betydelse
  • robert pattinson dusch draperi
  • sexig rumpa
  • glitter bilder som rör sig
  • frida sexiga tjejer södertälje
  • gummistövlar
  • bilder som rör sig som är katt.com
  • axels tivoli 2010 schema
  • intima piercingar bilder
  • victoria borlänge 5år robin
  • ångbåt moa
  • analsex första gången
  • apselut som madicken säger
  • ullis en glad skit


Folk googlar ju verkligen idiotiska saker. Förstår inte heller hur de har hittat till min blogg genom dessa sökord.
När har jag skrivit om analsex till exempel?
Annars har jag mest fått träffar från sökningar som "hela huvet stormar", "moa sandh", skolrelaterade saker som "utbildning, bildning, allmänbildning" och "i vilken utsträckning bör skolan ge och förbereda" (12 träffar!?).
Galet detta


Kommentarer

Postat av: Geccod

Hahaha, sökorden är det roligaste med Google Analytics. ^^

2010-09-01 @ 09:39:14
URL: http://Geccod.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0