Stressblogg


Äh.
Nu hann jag inte med att lägga upp något här.
Så jävla mycket som kommer imellan hela tiden.
Och just nu begriper jag inte ens varför jag bloggar överhuvud taget.
Ett jävla stressmoment är var det är. I alla fall när man gör saker varje dag och umgås med alla vänner här. Då har jag ingen lust att lägga den lilla lediga tid som egentligen borde gå till att plugga och sätta mig och blogga istället. Men skriver jag inget här går jag och tänker på det konstant och blir stressad över det.
Blir trött på mig själv.

Nu ska jag i alla fall äta mat och sedan bege mig in till stan för att kolla på när Jimmy spelar in musik i en studio. Blir kul!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0