Berså

Jäkligt lyckad kväll! På spårvagnen hem nu...

Lyckades dansa med Jackie och snacka ett slag med Rami, trots alla brudar som kretsade kring honom konstant.
Han sa till mig att Anelas frågor var "värsta utpressningen" när hon frågade honom vad han sysslar med efter Paradise.
Vi pratade mest om Norrköping och Palace, hur vi nu kom in på det..
Jag vet att jag inledde med att påpeka att det luktade spya om bordet. Jävligt bra gjort Moa. Hm.

Riktigt kul kväll i alla fall! Gratis inträde, en massa gratis drinkar och kändismingel. Inte illa!

Bilder får ni imorgon! Mobilen klarar inte av att ladda upp sådant high tech...


Kommentarer

Postat av: Anela

du han stötte på mig sen! (även om han frågade om det var någon presskonferrens..) PUNKT SLUT ;)

2010-02-20 @ 04:17:33
URL: http://anelamedettaiborjan.blogg.se/
Postat av: syster:D

nae va fuskit ja vill ju också träffa cimon :O

2010-02-20 @ 20:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0