En kunglig tår


Jag kan inte låta bli att smittas av den här kärleksyran!

Victoria och Daniel ser så himla kära och lyckliga ut! Åh.
Jag sitter här och gråter framför TVn ikapp med Drottningen. Det är så himla fint!

En helt extremt duktig prima ballerina som balanserar på en fot ovanpå en mans huvud, kastas upp i luften och landar i spagat - Victoria gör världens bästa och roligaste förvånade min, Roxette som får alla kungligheter att ställa sig upp, klappa takten och jubla och tillsist de små barnen som sjunger så himla, tar Victoria och Daniels händer och nästan alla i publiken börjar gråta.

Jag känner mig lite fjantig. Men det är tillåtet idag.
Dessutom mår mina ögon mycket bättre av lite tårar!
Toppen.

Tre syskon vi känner igen - och så Daniel Westling! Rolig bild...  Foto: Scanpix
Från Ebba von Sydows blogg.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0