Hard work work


Produktiva dagar!
Igår pluggade jag verkligen hela dagen och idag har jag pluggat lite till och sökt tre jobb.
Tar tid att knåpa ihop personligt brev till alla ansökningar, men jag hoppas att det lönar sig att lägga ner tid på det.

Blev uppringd av Academic Work idag förresten!

Det var för ett jobb på ett byggvaruhus. Kan bli spännande.
Det kruxiga är bara att jag kommer att blir inringd om de behöver mig. Jag kan alltså inte lägga upp passen själv, vilket kan bli problematiskt när jag har en hel del föreläsningar i veckorna. Kanske inte det allra bästa att missa dem.

Det var riktigt nervöst att bli snabbintervjuad via telefon och svara på frågor som "Varför sökte du just detta jobb?" utan att vara alls förberedd och ha någon tid på mig att tänka ut ett bra svar. Men jag tror att det gick helt okej.

Vill de att jag ska komma på intervju ringer de upp mig igen, så vi får se!

Jag begraver mig i böckerna. Men pluggandet går faktiskt riktigt bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0