Saknad


Fan vad jag är blödig idag.
Längtar efter alla i Norrköping!
Gah! Jag vill inte ha det såhär. Ibland känner jag inte alls för att bo här.

Det tar tid att bygga upp en bekantskapskrets. Tar tid att lära känna många människor väl.
Jag tycker verkligen jättemycket om alla som jag lärt känna här, men ibland när ingen kan ses eller när man inte får tag på folk så känner jag mig bara så jäkla ensam.

Hatar det som blivit efter sommarlovet, nu när alla pluggar olika inriktningar.
En del har jättemycket plugg hela tiden, andra har det lugnare och kan ses ibland, men det råkar alltid vara dagarna precis innan jag har en tenta och bara måste sitta hemma och skriva. När jag är ledig är alla andra upptagna.

Såhär är det även i Norrköping ibland såklart.
Men där har jag liksom fler att välja att umgås med och folk är inte lika upptagna jämt.
Lyckas jag inte få tag på någon så är det alltid någon i familjen hemma.

Nu kommer jag inte hem förrän till jul.
Jag måste verkligen boka in en till helg innan det känner jag.
Klarar inte av att sakna folk såhär jäkla mycket!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0